четвер, 13 лютого 2014 р.

Модуль4. Рефлексія.

Модуль  3. Рефлексія.
Визначили навчальні цілі, які ставить вчитель перед учнями.
Визначали конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання.
навчальних цілей, виходячи з вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21 столітті, щоб переконатися, що ваші учні отримають ґрунтовні знання з важливої ключової теми відповідного предмету.
Визначили сновні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані.
Визначили ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій.
 Визначили тематичні запитання проекту, що  прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання.
Визначили змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.