середу, 19 лютого 2014 р.




З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення якісних проектів, самооцінка власної діяльності. Я створила власне Портфоліо, отримала досвід роботи відносно організації, планування і роботи з навчальними проектами.


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: - сфокусувати свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. - обговорити, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення моєї власної ефективності та для підтримки навчання учнів. - створити документ (презентацію) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. - спланувати, як буду вивчати обрану мною тему в своєму класі та створите інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання працюючи в парі, розповісти один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Коментарі, які я отримала від колег, можуть допомогти мені удосконалити приклад та мою стратегію оцінювання.


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.


Цей модуль допоміг мені розглянути варіанти оформлення учнівських робіт: - презентація, - публікація, - учнівський блог, - wiki-стаття Учнівський блог та wiki-стаття нові для мене форма роботи. Сподобалося, що вони містять посилання на інші ресурси Інтернету, є можливість висвітлити інформацію для інших користувачів ресурсу Інтернет.